marți, 9 septembrie 2008

Breaking News - EVZ RED ALERT

Din apartamentul transformat in studio de blogging, transmit in direct, in premiera si foarte live ultimele barfe aducatoare de puncte de rating in blogosfera.
Senzational, incredibil!
Florescu dezvaluie acum, la aceasta ora, cum ca la EVZ a avut loc o sedinta "autopupincurista si moralista" (ca sa citez sursa), in urma careia se pare ca mai multe persoane au inceput sa se gandeasca serios la viitorul lor in cadrul cotidianului aflat intr-o evidenta cadere libera. Printre acestia se numara, din cate se pare, Petrisor Obae, Munteanu si Mihu. Oare isi vor da demisiile? Va tinem la curent.
Bine, totul a plecat de la nemultumirile legate de salariu. Intrebarea a fost: "de ce?" rasspunsul: "ba nene, fondurile s-au dus dracu din februarie". Intrebare: "Pai Ghibutiu a promis mariri, alea, alea... salarii imens... el cu gurita aia a lui aurita a zis asa ceva" (...cunoastem stilul). Raspunsul conducerii: "atata timp cat promisiune anu e pe hartie si nu e aprobata de noi si de Zurich e egala cu 0"

Concluzie: Felicitari Horia, ai mai distrus o redactie! :))))
Esti cumva pe statul de plata al vreunui alt mogul concurent si nu stie lumea? :))))

8 comentarii:

Anonim spunea...

Nego says:
Vad ca te-ai cam erijat in purtator de vesti din ce in ce mai adanci din redactzia oficiosului. Parca esti un fel de Adelin petrisor al Ringier-ului.
Hmmm...si ai uitat si de pastila, Rudotel. Ntz ntz ntz...inconsecventza nu te caracteriza. Dar, eu tot te citesc :)

Alex Florescu spunea...

multumesc, multumesc!
pai daca am surse, de ce sa nu dau si vesti? :))) Pastila nu am scris-o pentru ca nu am avut timp... Dar, daca vrei, te las s-o scrii tu saptamana asta. Vrei?

Alin spunea...

haidi bai cu pilula aia de a 7-a zi. ce kilu` meu. pacat de evz.

Anonim spunea...

Deci asistam la o piire de EVZ? Prea multe scandaluri in acea ograda.

Alex Florescu spunea...

@alin: ba tata, n-am avut timp de nicio culoare.
@petrisor: piire nu, da vanzare, as paria pe vantu' :))

Anonim spunea...

Nego says:
Propunerea ta mi se pare interesanta, dar oarecum in neconcordantza cu ideea de blog. M-ar bate un gand sa-mi fac un blog...dar sa scrie altzii in el. Cum ar fi? :)

Anonim spunea...

Mah.. am impresia ca tu inca bei de bucurie ca te-ai tirat de acolo. Este?

Alex Florescu spunea...

@nego: asta e ideea mea, da? daca-ti faci asa ceva, tre sa ma bagi cap de lista si sa platesti si drepturi de autor!
@dan: oi bea io, da noi cand rahat mai bem? :))) o cola, ceva.... :))