marți, 2 septembrie 2008

Ce vraji s-au mai facut prin presa

Ultimele permutari din presa m-au luat pe nepregatite. Nu ca una nu o presimteam/prevesteam inca de acum trei luni. Am aflat de la Tibi mai multe, asa ca va invit sa cititi la el mai pe larg, eu ma multumesc doar sa spun, nefiind specializat pe investigatii mass media: "Shit, la dracu!!!".
Avem asa: Razvan Ionescu la Adevarul. Dupa Isaila, Cartianu, Ciocazanu, Cornateanu, Halpert, se reface vechea garda EVZ/Ringier. Notabila mutare. Nu intru in detalii, ca nu cunosc si nici nu vreau sa par ca as cunoaste.
Numarul doi: Ghibutiu nu mai e redactor sef la EVZ. Actualmente, e intr-un concediu prelungit, de vreo 30 de zile, pe banii lu Ringier, in care sa-si puna ordine in ganduri. Oare de ce n-o fi mers treaba la EVZ, daca un jurnalist exemplar (lol) ca Horia a fost demis (oficial, cica isi va depune o demisie de onoare. Patetic!!!!!) Cum Florescu este adevaratul frate al adevaratei verisoare a adevaratei nurori a celei de-a treia fata a celebrei si adevaratei cumnata a nasei finei adevaratei mame Omida, a presimtit inca de la numirea lui Ghibu ca EVZ se va duce-n jos. Ciudat e ca de la un om a plecat totul. Dar am anticipat-o si pe-asta. M-am inselat, eu am dat o luna termen. Au trecut trei. Imi cer scuze! :)) Cum nu e frumos sa dai in oameni cazuti, ma multumesc sa spun atat: nenea ala reprezentat in picturi bisericesti cu barba si o mare aura nu doarme!
Si cica nici ringieru' nu o mai duce asa bine. O fi ceva in aerul conditionat prin trust, ca altfel nu-mi explic de ce se tot aude ca din ce in ce mai multi angajati incep sa-si depuna demisiile (normal, ca ei nu beneficiaza de concedii platite de vreo 30 de zile) :)))))))))))

13 comentarii:

Anonim spunea...

Adica vrei sa-mi dai un pont sau cum?

Alex Florescu spunea...

=))=))
neah! aia ai tai inca rezista!

Anonim spunea...

Asa zici tu. Preconizez o miscare browniana si la astia "ai mei". Asta asa ... intre noi fie vorba. Si tare mi-e frica ca o sa fiu pionier comandant de detasament la operatiunea asta.

Alex Florescu spunea...

neah. stai tu linistit!

Anonim spunea...

Păi Puştiule, sau pustiule, dă-mi un CV şi spune-mi şi ce pretenţii salariale ai, poate ne înţelegem :).

Alex Florescu spunea...

ba kaose da ceva pe la 1000 de galbeni europeni n-ai ma si pentru mine, daca tot accepti cv-uri? hai, treaca de la mine si 1300

Anonim spunea...

Paradoxal este ca in timpul asta Ringieru' e cel mai profitabil.

Anonim spunea...

Rudi, pe la o mie se poate, la 1300 e mai greu, că te apropii de salariul meu şi devin gelos :D.

Alex Florescu spunea...

pai ia zi, ce ai la 1.000? :))

Anonim spunea...

Un post de asistent personal :). Dar nu negociez decît cu oamenii care vin sîmbăta viitoare la bere :D.

Alex Florescu spunea...

heheheheee.. ba, vin. pe 1000 de euro vin. da sa nu ma pui sa vin in fusta scurta/ sa ma epilez p[e picioare si sa-ti fac masaj. Ma rezum la cafele si zeama de varza ca sa te trezesti dupa betie! s-a inteles?

Anonim spunea...

Popeje, acu o fi profitabil, dar ce-o sa faca cand n-o sa mai aiba oameni care sa le scrie articolele si nici d-aia de fac paginile? Patriciu racoleaza oameni pe banda. Adica ... cam curata Ringieru.

radubogdan2oo9@yahoo.com spunea...

Vraji asupra Madalinei Manole ... Dumnezeu sa o odihneasca ... www.sexygirlswallpapers.us